Prezentarea companiei Fapte esenţiale, istoria pe scurt,
volumul vînzărilor şi planuri pe viitor

Carieră

Holdingul Acvilin-Grup se dezvoltă dinamic, cucerind noi pieţe de desfacere  — staff-ul acestuia, numărînd peste 350 de angajaţi, continuă să se lărgească. De aceea, în pofida faptului că, în cadrul companiei se înregistrează o migraţie scăzută a angajaţilor, ea se află într-o căutare continuă de tinere talente, care ar putea fi parte a acestei echipe, participînd la dezvoltarea corporaţiei.

Sala destinată desfăşurării cursurilor de creştere profesională şi prelegeri

Sala destinată desfăşurării cursurilor de creştere profesională şi prelegeri


Acvilin-Grup apreciază poziţiile de viaţă active şi tendinţa spre dezvoltare, profesionalism, responsabilitate şi centrarea pe rezultat, pregătirea pentru lucrul în echipă şi apartenenţa la scopul comun. Compania oferă angajaţilor săi posibilităţi de creştere profesională. Sistemul de învăţămînt, acceptat în cadrul Acvilin-Grup prevede cursuri de limbi străine, seminare anuale de scurtă durată, accesibile tuturor angajaţilor, precum şi stagieri în afara ţării.

Angajaţilor li se oferă multiple oportunităţi de creştere profesională. Li se pun la dispoziţie pachete sociale şi compensaţii şi, în cazul unui devotament maximal în interesele companiei, pot să conteze pe suportul şi ajutorul Acvilin-Grup, înmînare de premii şi alte motivaţii.

În cadrul Acvilin-Grup activează oameni de nivel profesional diferit şi vîrste diferite, ceea ce-i uneşte însă pe toţi, sunt calităţi precum onestitatea şi flexibilitatea, respectul faţă de colegi, interes activ pentru necesităţile clienţilor, tendinţa de a găsi soluţii pentru sarcinile propuse şi eficientizarea rezultatelor calităţii muncii.

Cu actualele oferte de muncă ale Acvilin-Grup puteţi lua cunoştinţă vizitînd rubrica «Posturi vacante».

Fiecare dintre angajaţii Acvilin-Grup  este un profesionist şi o personalitate remarcabilă. Alăturaţi-vă!